Pocketpop 2017

Voor dit jaar is Pocketpop helaas al weer voorbij. Maar wat een geweldige editie van pocketpop hebben we achter de rug. Graag zien we al het publiek die ons dit jaar heeft bezocht volgend jaar weer terug bij Pocketpop 2018!

Tot volgend jaar!

Wat is Pocketpop?

Pocketpop is een jaarlijks terugkerend muziek-evenement in het Land van Maas en Waal.

Het festival kent een open inschrijving om de bezoekers van het festival een zo divers mogelijk aanbod te bieden en natuurlijk zoveel mogelijk jonge bands een podium te geven. De bands die geselecteerd worden, treden op tijdens een van de gezellige voorrondes van het festival. De door de voorronde-jury als beste bands bestempelde acts spelen in de drukbezochte finale die traditiegetrouw op Eerste Paasdag plaatsvindt.

Bij Pocketpop kunnen de bands kans maken op fantastische prijzen namelijk:

1e prijs: 2 dagen studiotijd bij Audioshed!

2e prijs: Cadeaubon van 150,- te besteden bij de Bax-shop.

3e prijs: Cadeaubon van €100,- te besteden bij de Bax-shop.

Pocketpop wordt al 27 jaar georganiseerd door de vrijwilligers van Stichting Polderkolder; muziekliefhebbers die qua organisatie de professionaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Tevens bieden wij een stageplek aan en werken wij samen met het Pax Christi College Druten.

Inschrijving Pocketpop 2017

De inschrijvingsperiode is gesloten! Stay tuned voor Pocketpop 2018!