Pocketpop 2020

Wat is Pocketpop?

Pocketpop is een jaarlijks terugkerend muziek-evenement in het Land van Maas en Waal. In het begin van het jaar strijden 16 bands in 4 voorrondes voor een finale plek!
Het festival kent een open inschrijving om de bezoekers van het festival een zo divers mogelijk aanbod te bieden en natuurlijk zoveel mogelijk jonge bands een podium te geven. De bands die geselecteerd worden, treden op tijdens een van de gezellige voorrondes van het festival. De door de voorronde-jury als beste bands bestempelde acts spelen in de drukbezochte finale die traditiegetrouw op Eerste Paasdag plaatsvindt.

Bij Pocketpop kunnen de bands kans maken op fantastische prijzen!

De prijs voor de finalist bestaat uit 2 dagen studiotijd bij Audioshed, dat wil toch iedereen?

Pocketpop wordt al 31 jaar georganiseerd door de vrijwilligers van Stichting Polderkolder; muziekliefhebbers die qua organisatie de professionaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Tevens bieden wij een stageplek aan en werken wij samen met het Pax Christi College Druten.

Bands Pocketpop 2020?

De grote vraag van nu, wie gaan toch die felbegeerde bands worden die komend jaar op Pocketpop 2020 zullen spelen? Hopelijk kunnen we iedereen zo snel mogelijk van deze kwelling verlossen... 😁